KLM Klanten Kunnen Inchecken Met Facebook Messenger

KLM Facebook MessengerKLM heeft een nieuwe manier van inchecken geïntroduceerd. Klanten kunnen nu via klantenhulp op Facebook Messenger informatie opvragen en met deze informatie inchecken.

Klanten die een ticket bij KLM boeken kunnen voortaan aangeven of ze gebruik willen maken van de nieuwe dienst. Voorheen konden klanten al kiezen om een ticket te ontvangen via e-mail of SMS, maar daar is nu de optie voor Facebook Messenger bijgekomen. Reizigers ontvangen dan hun instapkaart via de chat-app, en worden op de hoogte gehouden van details over de vlucht. Ook kunnen reizigers via de geopende gesprekken direct vragen stellen aan een KLM-medewerker.

De nieuwe KLM-service werkt via het nieuwe zakelijke platform van Facebook. KLM is na Uber het tweede bedrijf die klanten via Facebook Messenger kan helpen. Doordat beide bedrijven gebruik maken van het zelfde systeem zijn Uber en KLM ook een samenwerking aangegaan. Dit heeft Facebook Messenger-hoofd David Marcus tegenover RTL Z laten weten.

Als je net bent ingecheckt via KLM kun je met Messenger een Uber bestellen om precies op de juiste tijd op het vliegveld aan te komen. Je blijft dan in dezelfde app en hoeft alleen een berichtje te sturen.

via [nu.nl]

Redactie Androidics.nl

Beheerder Androidics.nl. Gadget en Android liefhebber. Favoriete telefoon: Xiaomi Mi Mix 2.

Lees ook...

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.